דף הבית » מארוול הרים » טיול טרקים בניו זילנד

טיול טרקים בניו זילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיול טרקים בניו זילנד

מבוא

ניו זילנד, הידועה ביופיה הטבעי המדהים, היא יעד חלומי לחובבי הרפתקאות וחובבי טבע. המדינה מציעה שפע של הזדמנויות טרקים, המאפשרות למבקרים לטבול את עצמם בנופים עוצרי הנשימה, ההרים המלכותיים והטבע הבתולי. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, לניו זילנד יש מה להציע לכולם.

חקירת ההליכות הגדולות

ניו זילנד מפורסמת ב-Great Walks שלה, אוסף של מסלולי הליכה רב-יומיים מובילים המציגים את הנופים המגוונים של המדינה. אחד מהטיולים הגדולים הפופולריים ביותר הוא מסלול מילפורד, הממוקם בפארק הלאומי פיורדלנד. שביל זה באורך 53.5 ק"מ לוקח אותך דרך יערות גשם עתיקים, על פני מפלים שוצפים, ומציע נופים מדהימים של סאונד מילפורד האייקוני.

גילוי הפארק הלאומי פיורדלנד

הפארק הלאומי פיורדלנד, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הוא יעד שחובה לבקר בו עבור חובבי טבע. מלבד מסלול מילפורד, הפארק הוא ביתם של מסלולי הליכה מדהימים אחרים כמו מסלול רוטבורן ומסלול קפלר. שבילים אלה לוקחים אותך דרך נוף אלפיני מעורר כבוד, אגמים צלולים וברכסי הרים דרמטיים.

סיור בפארק הלאומי טונגרירו

הפארק הלאומי טונגרירו, הממוקם במרכז האי הצפוני, הוא יעד טרקים פופולרי נוסף בניו זילנד. הפארק הוא ביתו של מעבר האלפיני טונגרירו, טיול יום מאתגר אך מתגמל שלוקח אתכם דרך נופים געשיים, כולל מכתשים פעילים, אגמי אזמרגד ופתחי אוורור מהבילים. הטיול מציע נופים עוצרי נשימה של הר נגאורוהו, הידוע גם בשם הר האבדון מסרטי שר הטבעות.

מחוץ לשביל המכות

אם אתם מעדיפים לחקור שבילים פחות מוכרים, לניו זילנד יש המון מה להציע. מסלול החוף של אבל טסמן, הממוקם בפארק הלאומי אבל טסמן, הוא טרק חופי שלוקח אותך דרך חופים חוליים זהובים, יערות שופעים ומי טורקיז. אתה יכול גם לבחור ב-Heaphy Track, שחוצה נופים מגוונים, כולל יערות גשם עבותים, פסגות אלפיניות מכוסות טוסיק וקו חוף מחוספס.

סיור באלפים הדרומיים

האלפים הדרומיים, המשתרעים על פני האי הדרומי, מציעים מגרש משחקים לחובבי שטח. האזור הוא ביתם של הזדמנויות טרקים רבות, כולל מסלול קפלר המפורסם ומסלול גילספי פאס האתגרי. שבילים אלה לוקחים אותך דרך עמקים נידחים, אגמים קרחונים ופסגות מושלגות, ומספקים חווית טרקים בלתי נשכחת.

ביקור בפארק הלאומי אאורקי/הר קוק

הפארק הלאומי Aoraki/Mount Cook הוא ביתם של הפסגה הגבוהה ביותר בניו זילנד, הר קוק. הפארק מציע מגוון מסלולי הליכה המתאימים לכל רמות הכושר. מסלול עמק הוקר הוא בחירה פופולרית, המציעה נופים מדהימים של הר קוק והקרחונים שמסביבו. למטיילים מנוסים יותר, מסלול בקתת מולר מספק טרק אלפיני מאתגר עם נוף פנורמי עוצר נשימה.

סיכום

ניו זילנד היא גן עדן לטרקים, המציעה מגוון רחב של שבילים המתאימים לכל רמות החוויה. מהטיולים הגדולים המפורסמים ועד להרפתקאות השבילים, הנופים המגוונים והטבע הבתולי של המדינה הופכים אותה ליעד אידיאלי לטיול טרקים. אז ארזו את נעלי ההליכה, קחו את התרמיל שלכם, וצאו למסע בלתי נשכח דרך השממה המדהימה של ניו זילנד.

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטון YouTube זה.

ויקיפדיה נמצאת כאן: ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן