דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טיולים קצרים בסלובקיה

טיולים קצרים בסלובקיה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולים קצרים בסלובקיה

מבוא

סלובקיה, מדינה ציורית הממוקמת במרכז אירופה, ידועה בנופי הטבע המדהימים ובמורשת התרבותית העשירה שלה. למרות שהיא אולי לא פופולרית כמו כמה מהמדינות השכנות שלה, סלובקיה מציעה שפע של טרקים קצרים שמושלמים לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות. בין אם אתה מטייל מתחיל או מטייל מנוסה, לסלובקיה יש מה להציע לכולם.

1. הפארק הלאומי הגבוה הטטרה

הפארק הלאומי הגבוה של הטטרה הוא יעד חובה לחובבי טיולים. עם הפסגות המתנשאות, האגמים הצלולים והנופים עוצרי הנשימה, הפארק הלאומי הזה מציע מגוון רחב של טרקים קצרים המתאימים לכל רמות הכושר. אחד המסלולים הפופולריים ביותר הוא הטיול אל Rysy, הפסגה הגבוהה ביותר בהרי הטטרה. טרק מאתגר אך מתגמל זה מציע נוף פנורמי של ההרים והעמקים שמסביב.

1.1. Popradské Pleso אל Hrebienok

אם אתם מחפשים טרק קצר יותר, השביל מ-Popradské Pleso ל-Hrebienok הוא אופציה מצוינת. טיול רגלי זה באורך של כ-5 ק"מ לוקח אותך דרך כרי דשא אלפיניים יפהפיים, יערות עבותים, ומציע נופים מדהימים של הרי הטטרה. ב-Hrebienok, תוכלו לרדת ברכבל חזרה או להמשיך ולחקור את האזור.

1.2. Circuit Štrbské Pleso

טרק פופולרי נוסף בהרי הטטרה הגבוהים הוא Circuit Štrbské Pleso. שביל מעגלי זה מסביב לאגם Štrbské Pleso הציורי מושלם לטיול נינוח. השביל מסומן היטב ומציע נופים יפים של האגם והפסגות שמסביב. אתה יכול גם לעצור ליד אגם Popradské Pleso המפורסם, שנמצא בקרבת מקום.

2. הפארק הלאומי גן העדן הסלובקי

הפארק הלאומי גן העדן הסלובקי, הממוקם בחלקה המזרחי של סלובקיה, הוא גן עדן למטיילים וחובבי טבע. הפארק ידוע בערוציו העמוקים, המפלים ותצורות הסלע הייחודיות שלו. המסלולים בגן העדן הסלובקי מתוחזקים היטב ומציעים מגוון רמות קושי.

2.1. ערוץ Suchá Belá

אחד הטרקים הפופולריים ביותר בגן העדן הסלובקי הוא הטיול דרך ערוץ Suchá Belá. שביל זה לוקח אותך דרך קניונים צרים, סולמות עץ וגשרים תלויים, ומציע הרפתקה בלתי נשכחת. הטיול קצר יחסית, אך הוא דורש כמה כישורי טיפוס ורמת כושר טובה.

2.2. פריאלום הורנאדו

למי שמחפש טרק ארוך יותר, שביל Prielom Hornádu הוא אופציה מצוינת. טיול רגלי זה באורך 12 ק"מ לוקח אותך לאורך נהר הורנאד, ומציע נופים מדהימים של הצוקים והיערות שמסביב. השביל כולל מספר גשרים וסולמות עץ, המוסיפים אלמנט של התרגשות לטרק.

3. הפארק הלאומי מאלה פאטרה

הפארק הלאומי מאלה פאטרה, הממוקם בחלק הצפון מערבי של סלובקיה, הוא פנינה נסתרת לחובבי טבע. הפארק מאופיין בפסגות המחוספסות שלו, עמקים עמוקים ויערות עבותים. מאלה פאטרה מציעה מגוון טרקים קצרים המציגים את יופיו של האזור.

3.1. שביל צ'לב

שביל צ'לב הוא מסלול טיול פופולרי בפארק הלאומי מאלה פאטרה. שביל מעגלי זה לוקח אותך לפסגת צ'לב, המציע נופים פנורמיים של ההרים שמסביב. השביל מסומן היטב ומתאים למטיילים בכל הרמות. לאורך הדרך, תוכלו גם לחקור את עמק Vrátna הציורי.

3.2. יאנושיקובה דיירי

Jánošíkove Diery, סדרה של גאיות מחוברים זה לזה, היא גולת כותרת נוספת של הפארק הלאומי מאלה פאטרה. תופעת טבע ייחודית זו מציעה חווית טיול מרגשת. השביל לוקח אותך דרך מעברים צרים, סולמות עץ ומפלים, מה שהופך אותו למועדף בקרב מחפשי הרפתקאות.

סיכום

סלובקיה היא מדינה המציעה מגוון רחב של טרקים קצרים, המאפשרים למבקרים לחקור את היופי הטבעי המדהים שלה. מהפסגות המלכותיות של הרי הטטרה הגבוהים ועד לערוצים העמוקים של גן העדן הסלובקי והנופים המחוספסים של מאלה פאטרה, יש משהו לכל אחד. אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל, וצאו להרפתקה בלתי נשכחת בסלובקיה.

למידע נוסף על מסלולי ההליכה של סלובקיה, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן