דף הבית » טיולים היסטוריים » טיולים קצרים בסין

טיולים קצרים בסין

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולים קצרים בסין

מבוא

סין, על נופיה העצומים והמגוונים, מציעה שפע של הזדמנויות לחובבי טבע וחובבי טבע. מהרים מלכותיים ועד עמקים ציוריים, היופי הטבעי של סין הוא שאין שני לו. אם אתם מחפשים טרקים קצרים המאפשרים לכם לחוות את נופיה המדהימים של המדינה, הכפרים העתיקים והמורשת התרבותית, צפוי לכם פינוק. במאמר זה, נחקור כמה מהטרקים הקצרים הטובים ביותר בסין שישאירו אתכם ביראת כבוד מפלאי הטבע שלה.

1. טרק החומה הגדולה

אין טיול לסין שלם בלי ביקור בחומה הגדולה. בעוד שהחומה כולה משתרעת על פני אלפי קילומטרים, תוכלו לצאת לטרק קצר המציע נופים עוצרי נשימה והצצה להיסטוריה העשירה של סין. אחד הקטעים הפופולריים לטרקים הוא החומה הגדולה Mutianyu, הממוקמת ממש מחוץ לבייג'ינג. חלק זה פחות צפוף ומציע נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. הטרק לוקח בערך 2-3 שעות, ומאפשר לכם לחקור מגדלי שמירה, ביצורים עתיקים, וליהנות מהיופי הנופי של החומה.

2. טרק קפיצת ערוץ הנמר

ערוץ הטייגר Leaping, הממוקם במחוז יונאן, הוא אחד הנקיקים העמוקים בעולם וגן עדן למטיילים. הטרק מציע נופים עוצרי נשימה של הר השלג דרגון ג'ייד ונהר ג'ינשה הגועש. השביל לוקח אותך בשבילים צרים, צוקים תלולים וכפרים ציוריים. אורך הטרק כולו כ-22 קילומטרים וניתן להשלים אותו תוך 2-3 ימים. זוהי חוויה מאתגרת אך מתגמלת עבור מחפשי הרפתקאות.

3. פארק היער הלאומי Zhangjiajie

פארק היער הלאומי Zhangjiajie, המפורסם בעמודי אבן החול המתנשאים שלו, שימש כהשראה להרים הצפים בסרט אווטאר. הפארק מציע מגוון של טרקים קצרים המאפשרים לכם לחקור את תצורות הסלע הייחודיות שלו, היערות השופעים והמפלים השוצפים. טרק פופולרי אחד הוא נחל שוט הזהב, שביל באורך 7.5 קילומטרים שלוקח אותך לאורך נהר צלול ודרך צמחייה צפופה. הנופים הסוריאליסטיים של הפארק הופכים אותו ליעד חובה עבור חובבי טבע.

השוואה מהירה

מַסָע מקום מֶשֶׁך קושי
טרק החומה הגדולה מוטיאניו, בייג'ין 2-3 שעות קַל
טרק קפיצת ערוץ הנמר מחוז יונאן 2-3 ימים בינוני עד קשה
פארק היער הלאומי Zhangjiajie Zhangjiajie, מחוז הונאן משתנה קל עד בינוני

אלו הן רק כמה דוגמאות לטרקים הקצרים והמדהימים שתוכלו לצאת אליהם בסין. כל טרק מציע חוויה ייחודית ומציג את המגוון הטבעי והתרבותי של המדינה. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים, יש בסין טרק שיתאים להעדפות וליכולות שלכם.

למידע נוסף והשראה ויזואלית, אתה יכול לבדוק את רשימת ההשמעה הזו של YouTube הכוללת סרטונים של הטרקים האלה ועוד.

סיכום

הטרקים הקצרים של סין מספקים הזדמנות לטבול בנופים המדהימים של המדינה, בהיסטוריה העתיקה ובתרבות התוססת של המדינה. בין אם תבחרו לטרק לאורך החומה הגדולה, לחקור את ערוץ הדילוג הדרמטי של הנמר, או לשוטט בנופים הסוריאליסטיים של פארק היער הלאומי Zhangjiajie, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת. אז, ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את המצלמה והתכוננו לצאת להרפתקה של פעם בסין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן