דף הבית » מארוול הרים » טיולים קצרים בהרי הדולומיטים – מדריך לחקר האלפים האיטלקיים

טיולים קצרים בהרי הדולומיטים – מדריך לחקר האלפים האיטלקיים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולים קצרים בהרי הדולומיטים – מדריך לחקר האלפים האיטלקיים

מבוא

הרי הדולומיטים, הממוקמים בצפון מזרח איטליה, הם רכס הרים מדהים הידוע בתצורות הסלע הייחודיות שלהם, העמקים הציוריים והנופים עוצרי הנשימה. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל המחפש הרפתקה נופית, הרי הדולומיטים מציעים מגוון של טרקים קצרים המאפשרים לך לחקור את היופי של אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו. במאמר זה נדריך אותך בכמה מהטרקים הקצרים הטובים ביותר בדולומיטים.

השוואה מהירה

מַסָע קושי מֶשֶׁך עיקרי הדברים
Tre Cime di Lavaredo קַל 2-3 שעות תצורות סלע אייקוניות, נוף פנורמי
Seceda לְמַתֵן 4-5 שעות כרי דשא אלפיניים, נופים מדהימים
לאגו די ברייז קַל 1-2 שעות אגם טורקיז, פסגות מסביב
תענוג של טרקים קָשֶׁה 6-7 שעות שטח מאתגר, נופים מתגמלים

טיולים קצרים בדולומיטים

Tre Cime di Lavaredo

ה-Tre Cime di Lavaredo הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בהרי הדולומיטים. טרק מעגלי זה לוקח אותך סביב שלוש פסגות מתנשאות, המציעות נופים עוצרי נשימה של העמקים ותצורות הסלע שמסביב. המסלול קל יחסית וניתן לסיים אותו תוך 2-3 שעות, מה שמתאים למטיילים בכל הרמות. אל תשכח להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את הנופים המדהימים לאורך הדרך.

Seceda

טרק Seceda הוא טיול מתון שמתגמל אתכם בנופים פנורמיים של הדולומיטים. החל מהכפר אורטיסיי, השביל לוקח אותך דרך כרי דשא אלפיניים ויערות עבותים, ומוביל בסופו של דבר לרמת Seceda. משם תוכלו ליהנות מנופים מדהימים של הפסגות והעמקים שמסביב. הטיול לוקח כ-4-5 שעות להשלמתו והוא מסומן היטב, מה שהופך אותו לנגיש לרוב המטיילים.

לאגו די ברייז

Lago di Braies, הידוע גם בשם Pragser Wildsee, הוא אגם ציורי השוכן בלב הרי הדולומיטים. הטרק הקצר סביב האגם מציע נופים עוצרי נשימה של מי הטורקיז והפסגות שמסביב. המסלול קל יחסית וניתן לסיים אותו תוך 1-2 שעות, מה שהופך אותו למושלם לטיול נינוח או לטיול משפחתי. אל תשכחו להביא פיקניק וליהנות מהאווירה השלווה של פנינת הטבע הזו.

תענוג של טרקים

למטיילים מנוסים המחפשים אתגר, שביל העונג של הטרקים הוא מסלול חובה לנסות. הטרק הקשה הזה לוקח אותך דרך שטח טרשי, עליות תלולות ורכסים צרים, ומציע הרפתקה אמיתית בהרי הדולומיטים. השביל מתגמל אתכם בנופים עוצרי נשימה של הפסגות והעמקים שמסביב, מה שהופך את כל המאמץ לכדאי. מומלץ להתכונן היטב ולהצטייד בציוד טיולים מתאים לפני ניסיון הטרק הזה, מכיוון שהוא יכול לקחת כ-6-7 שעות.

דעה אישית

לאחר שחקרתי את הדולומיטים בעצמי, אני יכול לומר בביטחון שהטרקים הקצרים האלה מציעים דרך נפלאה לחוות את היופי של רכס ההרים הזה. הנופים המדהימים, תצורות הסלע הייחודיות והנופים הפנורמיים ישאירו אתכם ביראת כבוד. בין אם תבחרו בטרק הקליל Tre Cime di Lavaredo או ב-Trekkers' Delight האתגרי, לכל מסלול יש את הקסם והתגמולים שלו. אל תשכח לארוז נעלי הליכה נוחות, הרבה מים ומצלמה כדי לתעד את הרגעים הבלתי נשכחים בדרך.

סיכום

הדולומיטים בצפון מזרח איטליה מציעים מגוון של טרקים קצרים המאפשרים לכם לחקור את היופי של אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו. מ-Tre Cime di Lavaredo האייקוני ועד לאגו די ברייז הציורי, כל טרק מציע נופים ייחודיים ונופים עוצרי נשימה. בין אם אתם מטיילים מתחילים או מנוסים, יש מסלול המתאים לכם בדולומיטים. אז, קח את ציוד ההליכה שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת ברכס ההרים המדהים הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן