דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טיולים קצרים בדרום אמריקה

טיולים קצרים בדרום אמריקה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולים קצרים בדרום אמריקה

1. שביל האינקה, פרו

שביל האינקה הוא אחד הטרקים המפורסמים ביותר בדרום אמריקה, המציע הזדמנות ייחודית לחקור את ההריסות העתיקות של מאצ'ו פיצ'ו. טרק זה בן ארבעה ימים לוקח אותך דרך נופים מדהימים, כולל הרים מושלגים, יערות שופעים ואתרים ארכיאולוגיים של האינקה. גולת הכותרת של הטרק היא ההגעה לשער השמש, שם תתוגמלו עם נוף עוצר נשימה של מאצ'ו פיצ'ו. אל תשכח לארוז את המצלמה שלך כדי ללכוד את היופי המדהים של אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו.

למה לצפות:

צפו לשטח מתון עד מאתגר, עם עליות וירידות תלולות. הטרק דורש רמת כושר טובה, אבל הנופים המדהימים וההזדמנות לחקור את תרבות האינקה העתיקה הופכים את הכל לכדאי.

זמן מומלץ:

מומלץ לעבור את שביל האינקה במהלך העונה היבשה, ממאי עד ספטמבר, כדי למנוע גשמים כבדים וליהנות משמים בהירים.

2. טרק טורס דל פיין W, צ'ילה

טרק טורס דל פיין W הוא בחירה פופולרית עבור חובבי טבע וחובבי הרפתקאות. טרק זה בן חמישה ימים לוקח אתכם דרך הנופים עוצרי הנשימה של הפארק הלאומי טורס דל פיינה בפטגוניה הצ'יליאנית. תוכלו לחזות בפסגות גרניט מתנשאות, אגמי טורקיז וקרחונים מלכותיים. גולת הכותרת של הטרק היא הגעה לבסיסו של טורס דל פיין האייקוני, שלושה מגדלי גרניט השולטים על קו הרקיע. היו מוכנים להיות מופתעים מהיופי הגולמי של האזור הנידח הזה.

למה לצפות:

צפו לשטח מגוון, כולל שבילים סלעיים, חציית נהרות ועליות תלולות. מזג האוויר עלול להיות בלתי צפוי, אז ארוז בגדים וציוד מתאימים. קמפינג הוא אפשרות הלינה הנפוצה ביותר לאורך הטרק, המאפשרת לכם לטבול במלואו בשממה.

זמן מומלץ:

הזמן הטוב ביותר לערוך את טרק טורס דל פיין W הוא במהלך חודשי הקיץ דצמבר עד פברואר כאשר מזג האוויר מתון יותר והימים ארוכים יותר.

3. טרק סנטה קרוז, פרו

טרק סנטה קרוז הוא טרק מהמם ברכס הרי Cordillera Blanca של פרו. טרק זה בן ארבעה ימים לוקח אותך דרך עמקים ציוריים, על פני אגמים קרחונים ומתחת לפסגות מושלגות מתנשאות. גולת הכותרת של הטרק היא חציית מעבר פונטה יוניון, שמציע נוף פנורמי של ההרים שמסביב. תהיה לך גם הזדמנות לחזות ביופיו של אלפאמיו, אחד ההרים היפים בעולם.

למה לצפות:

צפו לשטח מתון עם כמה קטעים תלולים. הטרק מתאים למתחילים עם רמת כושר סבירה. קמפינג הוא אפשרות הלינה הנפוצה ביותר לאורך הטרק, המאפשרת לכם לטבול לחלוטין בסביבה הטבעית המדהימה.

זמן מומלץ:

הזמן הטוב ביותר לערוך את טרק סנטה קרוז הוא במהלך העונה היבשה ממאי עד ספטמבר כאשר מזג האוויר יציב יותר והמסלולים פחות בוציים.

דרום אמריקה מציעה שפע של טרקים קצרים המאפשרים לכם לחוות את היופי הטבעי והמורשת התרבותית של האזור. בין אם תבחרו לחקור את ההריסות העתיקות של מאצ'ו פיצ'ו, להתפעל מפסגות הגרניט של טורס דל פיינה, או לטייל דרך קורדיירה בלנקה המדהימה, מובטחת לכם הרפתקה בלתי נשכחת.

להשראה נוספת ומדריכים חזותיים על טרקים קצרים בדרום אמריקה, בדוק את רשימת ההשמעה הזו של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן