דף הבית » סיפורי טרקים » טיולים עצמאיים בג'ורג'יה – חקר היופי של הקווקז

טיולים עצמאיים בג'ורג'יה – חקר היופי של הקווקז

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולים עצמאיים בג'ורג'יה – חקר היופי של הקווקז

מבוא

גאורגיה, מדינה השוכנת בלב אזור הקווקז, מציעה שפע של הזדמנויות לנשמות הרפתקניות המבקשות לצאת לטרקים עצמאיים. עם הנופים המגוונים שלה, החל מהרים מושלגים ועד עמקים עבותים ואגמים בתוליים, ג'ורג'יה היא גן עדן למטיילים ולחובבי טבע. במאמר זה נתעמק בכמה מהטרקים העצמאיים המרתקים ביותר בגאורגיה, המאפשרים לכם לחוות את היופי הטבעי של המדינה, התרבות העשירה והאירוח החם.

1. טרק סוונטי

טרק Svaneti הוא בחירה פופולרית בקרב מטיילים המבקרים בג'ורג'יה. ממוקם בחלק הצפון-מערבי של המדינה, סוואנטי ידועה בנוף ההרים המדהים שלה, בכפרים העתיקים ובמגדלים מימי הביניים הרשומים על ידי אונסק"ו. הטרק מתחיל בדרך כלל במסטיה, העיירה המרכזית של האזור, ולוקח אתכם דרך עמקים ציוריים, כרי דשא אלפיניים וכפרים נידחים. לאורך הדרך, תהיה לך הזדמנות ליצור אינטראקציה עם אנשי סוואן הידידותיים, הידועים בתרבות ובמסורות הייחודיות שלהם.

2. המעבר הקזבגי

אם אתם מעוניינים להרפתקה מאתגרת, ה-Kazbegi Traverse הוא הבחירה המושלמת. הטרק הזה לוקח אתכם למרגלות הר קזבק, אחת הפסגות הגבוהות בגאורגיה. החל מהכפר Stepantsminda, תטיילו בשטח טרשי, תחצו מעברי הרים ותראו נופים עוצרי נשימה של הנופים שמסביב. גולת הכותרת של הטרק היא הגעה לכנסיית השילוש גרגטי, השוכנת על ראש גבעה עם הר קזבק כרקע. זה באמת מראה מעורר כבוד שישאיר אותך ביראת כבוד.

השוואה מהירה

מַסָע מקום קושי מֶשֶׁך
טרק סוואנטי צפון מערב ג'ורג'יה לְמַתֵן 7-10 ימים
המעבר הקזבגי סטפנסמינדה, ג'ורג'יה מאתגר 5-7 ימים

3. הגן הלאומי טושתי

הפארק הלאומי טושטי, הממוקם בחלק הצפון-מזרחי של ג'ורג'יה, מציע חווית טרקים ייחודית. אזור נידח ובתולי זה הוא ביתם של כפרים טושטים מסורתיים, מגדלי שמירה עתיקים ונופים אלפיניים עוצרי נשימה. הטרק מתחיל בדרך כלל באומאלו, הכפר הראשי של טושטי, ולוקח אותך דרך מעברי הרים גבוהים, כרי דשא ירוקים ונהרות צלולים. לאורך כל הדרך, תהיה לך הזדמנות לשקוע בתרבות המקומית וליהנות מהכנסת האורחים החמה של העם הטושטי.

4. שמורת הטבע לגודכי

למי שמחפש טרק קצר יותר, שמורת הטבע Lagodekhi היא בחירה מצוינת. ממוקמת בחלקה המזרחי של גאורגיה, בסמוך לגבול עם אזרבייג'ן, שמורה זו ידועה בזכות החי והצומח המגוונים שלה. הטרק לוקח אותך דרך יערות עבותים, מפלי מים שוצפים ושבילים ציוריים, המציעים נסיגה שלווה אל הטבע. Lagodekhi הוא גם ביתו של מפל ה-Black Grouse המפורסם, מקום שחובה לבקר בו לאוהבי טבע.

סיכום

יציאה לטרק עצמאי בג'ורג'יה היא חוויה מתגמלת באמת. מההרים המלכותיים של סוואנטי ועד ליופי המחוספס של קזבגי, המדינה מציעה מגוון רחב של הזדמנויות טרקים לכל רמות המטיילים. בין אם אתם מחפשים טבילה תרבותית או הרפתקה מאתגרת, לג'ורג'יה יש הכל. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את התרמיל והתכוננו לחקור את פנינה הנסתרת של הקווקז.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן