דף הבית » כרוניקות החוף » טיולים ארוכים בדרום אמריקה – חקור את הנופים עוצרי הנשימה

טיולים ארוכים בדרום אמריקה – חקור את הנופים עוצרי הנשימה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולים ארוכים בדרום אמריקה – חקור את הנופים עוצרי הנשימה

1. שביל האינקה: מסע למאצ'ו פיצ'ו

אחד הטרקים הארוכים המפורסמים ביותר בדרום אמריקה הוא שביל האינקה בפרו. שביל עתיק זה לוקח אותך דרך נופי האנדים המדהימים, עובר ליד אתרים ארכיאולוגיים ונופי הרים עוצרי נשימה. גולת הכותרת של הטרק היא הגעה למאצ'ו פיצ'ו האייקונית, העיר האבודה של האינקה. שביל האינקה הוא הרפתקה מאתגרת אך מתגמלת המאפשרת לכם לטבול בהיסטוריה ובתרבות העשירה של האזור.

2. Circuit Torres del Paine: Wilderness של פטגוניה

למי שמחפש חווית מדבר אמיתית, מסלול טורס דל פיין בפטגוניה, צ'ילה, הוא ביקור חובה. טרק זה בן 9 עד 10 ימים לוקח אותך דרך הנופים המחוספסים והבתוליים של הפארק הלאומי טורס דל פיינה. תוכלו להיתקל בפסגות גרניט מתנשאות, קרחונים נוצצים, אגמי טורקיז וחיות בר שופעות. המסלול מציע מגוון שטחים, מעליות תלולות ועד עמקים שלווים, המספקים חווית טרקים מגוונת ובלתי נשכחת.

3. טרק סלקנטאי: מסלול חלופי למאצ'ו פיצ'ו

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לשביל האינקה העמוס, טרק סלקנטיי בפרו הוא בחירה מצוינת. טרק זה בן 5 עד 7 ימים לוקח אותך דרך הר סלקנטיי המדהים, המציע נופים עוצרי נשימה של פסגות מושלגות, עמקים שופעים וכפרים מרוחקים של האנדים. גולת הכותרת של הטרק היא הגעה למאצ'ו פיצ'ו דרך שער השמש, שם תתוגמלו עם נוף פנורמי של המצודה העתיקה. טרק Salkantay הוא הרפתקה מאתגרת אך מתגמלת המאפשרת לכם לחוות את היופי של הרי האנדים.

4. טרק סנטה קרוז: טיול בקורדיירה בלנקה

ממוקם ברכס הרי Cordillera Blanca בפרו, טרק סנטה קרוז הוא בחירה פופולרית עבור מטיילים וחובבי טבע. טרק זה בן 4 עד 5 ימים לוקח אותך בנופים אלפיניים מדהימים, עובר ליד אגמים בצבע טורקיז, פסגות מושלגות ועמקים ציוריים. טרק סנטה קרוז מציע רמת קושי בינונית יחסית, מה שהופך אותו לנגיש למגוון רחב של מטיילים. לאורך הדרך, תהיה לך הזדמנות לזהות חי וצומח ייחודיים, כולל קונדורים וויקוניה מהאנדים.

5. The Ausangate Circuit: הרפתקאות בגובה רב

עבור מטיילים מנוסים המחפשים הרפתקה בגובה רב, מסלול Ausangate בפרו הוא אפשרות מאתגרת ומתגמלת. טרק זה בן 5 עד 7 ימים לוקח אתכם מסביב להר אוסנגייט המלכותי, הפסגה הגבוהה ביותר באזור קוסקו. לאורך הדרך, תפגשו באגמים קרחונים מדהימים, נופי הרים תוססים וקהילות האנדים המסורתיות. Circuit Ausangate מציע הזדמנות ייחודית לשקוע בתרבות המקומית ולחזות באורח החיים המסורתי בהרי האנדים הפרואניים.

6. לולאת Quilotoa: חקר הרמה של אקוודור

לולאת Quilotoa באקוודור היא טרק נופי שלוקח אותך דרך הרמות המדהימות של המדינה. טרק זה בן 3 עד 4 ימים מתחיל ומסתיים באגם Quilotoa הציורי, אגם לוע וולקני עם מי טורקיז מהפנטים. בדרך תעברו דרך כפרים ילידים, עמקים עבותים ונקודות תצפית עוצרות נשימה. לולאת Quilotoa מציעה הזדמנות ייחודית לחוות את התרבות הילידית העשירה של אקוודור ולחזות ביופי של נופיה הטבעיים.

7. The Huayhuash Circuit: A Trekker's Paradise

Circuit Huayhuash בפרו הוא טרק מאתגר ומרוחק שמתגמל הרפתקנים בנוף הררי עוצר נשימה ושממה בתולית. טרק זה בן 8 עד 12 ימים לוקח אותך דרך רכס ההרים המדהים Cordillera Huayhuash, הידוע בפסגות המתנשאות שלו ובאגמי הטורקיז שלו. המסלול מציע מגוון רחב של שטחים, כולל מעברי הרים גבוהים ועמקים עמוקים, המספקים גן עדן אמיתי לטרקים. Circuit Huayhuash הוא הרפתקה עם רשימת דליים עבור מטיילים מנוסים המעוניינים לחקור את היופי הבלתי נגוע של האנדים הפרואניים.

סיכום

דרום אמריקה היא אוצר עבור מחפשי הרפתקאות וחובבי טבע. משביל האינקה האייקוני למעגל Huayhuash המרוחק, היבשת מציעה מגוון רחב של טרקים ארוכים המציגים את נופיה המדהימים ותרבויותיה העשירות. בין אם אתם חוקרים את ההריסות העתיקות של מאצ'ו פיצ'ו, מטיילים בשממה הטרופה של פטגוניה, או שוקעים בקהילות הילידים של אקוודור, כל טרק בדרום אמריקה מבטיח חוויה בלתי נשכחת. אז ארזו את נעלי ההליכה, הכינו את התרמיל שלכם, וצאו למסע לגלות את היופי עוצר הנשימה של דרום אמריקה.

שאלות ותשובות

ש: האם הטרקים האלה מתאימים למתחילים?

ת: בעוד שחלק מהטרקים, כמו טרק סנטה קרוז ו- Quilotoa Loop, נגישים יותר למתחילים, רוב הטרקים המוזכרים במאמר זה דורשים רמת כושר וטיולים ברמה בינונית עד גבוהה. חשוב להעריך את היכולות הגופניות שלך ולבחור טרק התואם את רמת המיומנות שלך.

ש: מהו הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים האלה?

ת: הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים הללו משתנה בהתאם לאזור. לדוגמה, את שביל האינקה וטרק סלקנטאי מומלץ לעשות במהלך העונה היבשה ממאי עד ספטמבר. מסלול טורס דל פיין אידיאלי מנובמבר עד מרץ כאשר מזג האוויר מתון יותר. מומלץ לחקור את הטרק הספציפי בו אתם מעוניינים ולתכנן בהתאם.

ש: האם אני צריך מדריך לטרקים האלה?

ת: אמנם ניתן לעשות חלק מהטרקים הללו באופן עצמאי, אך מומלץ מאוד לשכור מדריך, במיוחד לטרקים מאתגרים יותר כמו מעגל הואיהואש. מדריך יכול לספק תובנות חשובות, להבטיח את בטיחותך ולשפר את החוויה הכוללת שלך.

ש: מה עליי לארוז לטרקים האלה?

ת: חיוני לארוז ציוד מתאים, כולל נעלי הליכה יציבות, ביגוד חם, תיק גב באיכות טובה, שק שינה ומעיל עמיד למים. בנוסף, אל תשכח דברים חיוניים כמו קרם הגנה, כובע, בקבוק מים וחטיפים. מומלץ לבדוק את דרישות הציוד הספציפיות לכל טרק לפני היציאה.

ש: האם יש אתגרים הקשורים לגובה?

ת: כן, חלק מהטרקים האלה כוללים גבהים גבוהים, מה שיכול להוות אתגרים למטיילים. חשוב להתאקלם כראוי, לשמור על לחות ולהקשיב לגוף שלך. אם אתם חווים תסמינים חמורים של מחלת גבהים, חיוני לרדת לגובה נמוך יותר ולפנות לטיפול רפואי במידת הצורך.

למידע נוסף על טרקים ארוכים בדרום אמריקה, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן